Ben jij gek op orde, hou je van structuur en werk je graag met data? Dan hebben wij dé baan voor jou! Als Administratief Medewerker / Data Entry Medewerker (32 uur per week), in Rotterdam zorg jij ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Je werkt bij een internationaal bedrijf dat actief is in de wereld van datacenters. Samen met een hecht team regel jij de administratie rondom levering, opslag en onderhoud van technische materialen.
Jouw taken:
• Je voert serienummers en productgegevens in en controleert ze in het systeem.
• Je verwerkt administratief alle inkomende en uitgaande goederen.
• Je houdt de voorraadadministratie actueel en overzichtelijk.
• Je verwerkt onderhoudsgegevens van apparatuur.
• Je maakt transportdocumenten en verwerkt orders.
• Je ondersteunt collega’s van kantoor en werkplaats.
• Je hebt contact met collega’s in binnen- en buitenland over leveringen en planningen.
Onze opdrachtgever is een technische en logistieke dienstverlener die werkt voor grote datacenters in Europa. Innovatief, internationaal én gezellig!
Werkdagen en tijden
Je werkt 32 uur per week, 4 dagen per week. De werkdagen zijn maandag t/m vrijdag.
Je werkt tijdens kantooruren, dus in dagdiensten, Wil jij van een lang weekend genieten en vrij op vrijdag, of breek jij lekker de week en neem je op woensdag vrij? Het is allemaal bespreekbaar.
Wat bieden wij jou?
• Een leuke baan voor 4 dagen per week, 32 uur, met uitzicht op een vast contract.
• Een klein en gezellig team waarin gelachen mag worden. Sfeer is van groot belang bij dit mooie bedrijf.
• Veel afwisseling in je werk – geen dag is hetzelfde!
• Een bruto uurloon van circa € 18,00.
• De kans om je verder te ontwikkelen in een internationale omgeving.
Wat vragen wij van jou
• Je hebt ervaring in administratief of data-entry werk.
• Je hebt affiniteit met techniek en logistiek, of je staat ervoor open.
• Je werkt nauwkeurig, zelfstandig én je bent een echte teamspeler.
• Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels.
• Je hebt een positieve houding en denkt graag mee.
• Je woont (bij voorkeur) in de regio Maasvlakte 2, dat is namelijk de werklocatie. Als je wel een rijbewijs maar geen auto hebt, dan kun je evt. gebruik maken van onze auto regeling, we vertellen je graag meer over de mogelijkheden.
Wil jij aan de slag als Administratief Medewerker / Data Entry Medewerker?
Wacht dan niet langer! Solliciteer direct of bel ons voor meer informatie.
☎ 010-3160700 ✉ recruitment@zuidgeest.nl
Wij helpen je graag verder!